| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFB171 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| 2206SA | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
| B83684 | 2 | 75 | 5 | 99551 |
| 8042042 | 2 | XX | X | 24617 |
| U130W | 2 | XX | X | 43991 |
| 72-6970-096 | 2 | XX | X | 50024 |
| 2206 | 2 | XX | X | 52676 |
| 30BS22 | 2 | XX | X | 70413 |
| 8042042 | 2 | XX | X | 72915 |
| 601318 | 2 | XX | X | 20361 |
| B83684 | 9 | 75 | 5 | 19315 |
| 8065 | 9 | XX | X | 79141 |
| EJ820 | 9 | 9Z | 5 | 92392 |
| 2206SA | 9 | XX | X | 39317 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |