מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFB171 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
109119-3 | 2 | XX | X | 10001 |
177009-24 | 2 | XX | X | 10001 |
319696-636 | 2 | XX | X | 10001 |
273829-99 | 2 | XX | X | 10001 |
159-5305 | 2 | XX | X | 12356 |
GX210 | 2 | XX | X | 27315 |
CA4050TB24 | 2 | XX | X | 28201 |
10029 | 2 | XX | X | 33844 |
D305-1 | 2 | XX | X | 44197 |
5305Q5B7 | 2 | XX | X | 38443 |
S16074 | 2 | XX | X | 49851 |
GX210 | 2 | XX | X | 72328 |
S1133070 | 2 | XX | X | 79500 |
S1449647 | 2 | XX | X | 79500 |
150982 | 2 | CT | 5 | 15434 |
216-1261 | 9 | 75 | 5 | 09177 |
714071 | 2 | BF | 1 | 21450 |
30096 | 9 | XX | X | 64985 |
30102 | 9 | XX | X | 64985 |
38-6004 | 9 | XX | X | 76558 |
S1133070 | 9 | XX | X | 65054 |
S1449647 | 9 | XX | X | 65054 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |