מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FF-S-85 | 1 | 9Z | 4 | 81348 |
122126 | 1 | ZZ | 4 | 7X677 |
82214S41-162PC30 | 2 | XX | X | 80064 |
82214S41-182PC21 | 2 | XX | X | 80064 |
82213S41-177PC25 | 2 | XX | X | 80064 |
82219S41-195PC41 | 2 | XX | X | 80064 |
82217S4105-43458 | 2 | XX | X | 80064 |
82218S41-192PC66 | 2 | XX | X | 80064 |
82218S41-264PC35 | 2 | XX | X | 80064 |
82219S41-158PC44 | 2 | XX | X | 80064 |
82219S41-176PC2 | 2 | XX | X | 80064 |
PC449S41-0175PC2 | 2 | XX | X | 80064 |
BB58S61-0809PC11 | 2 | XX | X | 80064 |
YF257S41-011PC14 | 2 | XX | X | 80064 |
YF257S41-033PC44 | 2 | XX | X | 80064 |
YF257S41-070PC23 | 2 | XX | X | 80064 |
YT154S41-0363PC3 | 2 | XX | X | 80064 |
YT143S41-0110PC3 | 2 | XX | X | 80064 |
YT143S41-0178PC2 | 2 | XX | X | 80064 |
YT144S41-047PC25 | 2 | XX | X | 80064 |
YT154S41-0424PC2 | 2 | XX | X | 80064 |
CSA75 3-8X7-8 | 2 | XX | X | 88080 |
ENA18PC44 | 2 | XX | X | 88080 |
ENA30-1PC23 | 2 | XX | X | 88080 |
FSBA19PC30 | 2 | XX | X | 88080 |
FSBA28PC21 | 2 | XX | X | 88080 |
GNA18PC44 | 2 | XX | X | 88080 |
GNA27-1PC7 | 2 | XX | X | 88080 |
GNBA18PC44 | 2 | XX | X | 88080 |
GSBA26PC2 | 2 | XX | X | 88080 |
GSBC17PC9 | 2 | XX | X | 88080 |
122126 | 2 | 9Z | 4 | 72582 |
122126 | 9 | 9Z | 4 | 24617 |
122126 | 9 | 9Z | 2 | 21450 |
MS35291-59 | 9 | 9Z | 4 | 96906 |
G205802-32 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
G205802-32 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |