| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| 007522557 | 1 | ZK | 2 | K1367 | 
| FD861014V | 1 | ZK | 2 | K4944 | 
| SST.P.298.00/5039 | 1 | ZK | 2 | K6451 | 
| 88-12267 | 2 | 9Z | 4 | 07700 | 
| 007522557 ITEM 44 | 2 | ZK | 2 | K1367 | 
| FD861014V ITEM 44 | 2 | ZK | 2 | K4944 | 
| FD861014V | 9 | ZK | 2 | K1447 | 
| FD861014V ITEM 44 | 9 | ZK | 2 | K1447 | 
| G3100110C | 2 | ZK | 5 | K4944 | 
| G3100110C | 9 | ZK | 5 | K1447 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |