מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7470 | 2 | TX | 5 | 13050 |
NF20833-6 | 2 | TX | 5 | 93790 |
F1326 | 2 | TX | 6 | 0AM43 |
FA75061 | 2 | TX | 6 | 50369 |
M-1454-6 | 2 | TX | 6 | 59901 |
24B032 | 2 | TX | 5 | 30736 |
713802-6 | 2 | TX | 1 | 05869 |
GF7470 | 9 | TA | 5 | 07294 |
7470 | 9 | TX | 5 | 07294 |
GF7470-6 | 9 | TX | 5 | 07294 |
GF7470-6 | 9 | TX | 5 | 13050 |
7B341 | 9 | TX | 5 | 13058 |
GF7470 | 9 | ZZ | 5 | 13050 |
F21685 | 9 | TX | 6 | 96733 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |