מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2210 | 2 | ZZ | 5 | 0HYJ6 |
AF0041600 | 2 | ZZ | 5 | 33457 |
FA566 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
42210 | 2 | AX | 3 | 79396 |
P10-6510 | 2 | AX | E | 18265 |
PA1840 | 2 | AX | E | 12658 |
ARM10-6510 | 2 | AX | E | 12695 |
AF2137 | 2 | AX | E | 64829 |
CA500 | 2 | AX | E | 73370 |
LAF6510 | 9 | AX | E | 34099 |
C5TZ9601A | 9 | AX | 6 | 23040 |
FA535 | 9 | AX | 6 | 23040 |
FA566 | 9 | AX | 6 | 23040 |
2210 | 9 | ZZ | 5 | 050Q3 |
AF416 | 9 | AX | E | 33457 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |