מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
F551-405A | 2 | 9Z | 6 | 38056 |
N26299PC1 | 2 | 9Z | 6 | 55380 |
AF859 | 2 | 9Z | 6 | 72915 |
N4325REV1PC37 | 2 | 9Z | 6 | 72915 |
N6626PC6 | 2 | 9Z | 6 | 72915 |
N7325PC37 | 2 | 9Z | 6 | 72915 |
N8227PC25 | 2 | 9Z | 6 | 72915 |
N822PC2 | 2 | 9Z | 6 | 72915 |
AVP10S41-0113PC6 | 2 | 9Z | 6 | 80064 |
DD421S61-952ALT2PC37 | 2 | 9Z | 6 | 80064 |
DD423S61-0876PC37 | 2 | 9Z | 6 | 80064 |
PC471S4105-66825ALT1PC25 | 2 | 9Z | 6 | 80064 |
AF859 | 9 | 9Z | 5 | 61349 |
N26299PC1 | 9 | 9Z | 6 | 72915 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |