מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILN25027 | 1 | XX | X | 81349 |
F5000-06 | 2 | 9Z | 5 | 15653 |
GN10Y632 | 2 | XX | X | 26512 |
T65S632S | 9 | 9Z | 5 | 11815 |
F5000-06T2 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
F5000-632 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
F5000-06 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
575R975H03 | 2 | XX | X | 79500 |
575R975H03 | 2 | XX | X | 97942 |
F5000-06 | 2 | ZF | 4 | F6033 |
FRM52LHTA521-62 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
F5000-06 | 1 | ZZ | 4 | B1395 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |