מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
775 | 2 | KZ | 5 | 91967 |
511C7-45 | 2 | TU | 5 | 94033 |
107219-7 | 2 | XX | X | 37695 |
190164-5 | 2 | XX | X | 37695 |
1JA7562H05 | 2 | XX | X | 79500 |
WC3-8-4 | 2 | XX | X | 94033 |
47306-3 | 2 | XX | X | 96214 |
1JA7562H05 | 2 | XX | X | 97942 |
EB82 | 2 | XX | X | 92187 |
SC5325-0038-7 | 2 | KE | 1 | 12115 |
711625-46 | 2 | ZF | 5 | 05869 |
KL1501 | 2 | XX | X | 92755 |
950142-7 | 2 | 9Z | 2 | 06481 |
15377-3970D | 9 | KE | 5 | 26622 |
10117292 | 9 | WF | 9 | A486G |
775 | 9 | KZ | 5 | 83330 |
F4NY-375BK | 9 | SB | 5 | 85480 |
F4NY-375NA | 9 | SB | 5 | 85480 |
3-8 4 | 9 | SB | 5 | 85480 |
3-8-4 | 9 | SB | 5 | 85480 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |