מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
KF52-743-100PC164 | 2 | XX | X | 04220 |
F35X1 | 2 | XX | X | 79960 |
2200-3167143PC164 | 2 | XX | X | 80064 |
20306-3-3 | 2 | XX | X | 06323 |
3225X2 | 2 | AX | 3 | 79470 |
3325X2 | 2 | XX | X | 79470 |
622J | 2 | CT | 2 | 70411 |
F35X35 | 2 | 48 | 5 | 06845 |
4M9009 | 9 | AX | 3 | 11083 |
3329-2 | 9 | XX | X | 85804 |
F35X35 | 9 | 48 | 5 | 06840 |
122B1-8X1-8 | 9 | XX | X | 30327 |
G1-12143 | 9 | ZZ | 5 | 21102 |
502-82 | 9 | XX | X | 44940 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |