| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| KF52-743-100PC164 | 2 | XX | X | 04220 | 
| F35X1 | 2 | XX | X | 79960 | 
| 2200-3167143PC164 | 2 | XX | X | 80064 | 
| 20306-3-3 | 2 | XX | X | 06323 | 
| 3225X2 | 2 | AX | 3 | 79470 | 
| 3325X2 | 2 | XX | X | 79470 | 
| 622J | 2 | CT | 2 | 70411 | 
| F35X35 | 2 | 48 | 5 | 06845 | 
| 4M9009 | 9 | AX | 3 | 11083 | 
| 3329-2 | 9 | XX | X | 85804 | 
| F35X35 | 9 | 48 | 5 | 06840 | 
| 122B1-8X1-8 | 9 | XX | X | 30327 | 
| G1-12143 | 9 | ZZ | 5 | 21102 | 
| 502-82 | 9 | XX | X | 44940 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |