מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
F20-472G | 1 | 48 | 5 | 00327 |
B122201-1130 | 1 | 48 | 5 | 30184 |
M22684-02-0129 | 2 | KE | 3 | 81349 |
MILR22684-2 | 1 | KE | 3 | 81349 |
632881-65 | 1 | KE | 5 | 06424 |
947934-4722 | 1 | ZZ | 5 | 06481 |
RL20S472G | 1 | KE | 3 | 81349 |
RD03 | 1 | 48 | 5 | 37338 |
4171402-97 | 2 | 9Z | 2 | 05869 |
VBE631/4K7-2 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
352250000767 | 2 | ZN | 4 | H0203 |
7900184-47 | 2 | 9Z | 6 | 03956 |
4171401-168 | 2 | ZF | 6 | 05869 |
RL20AD472G | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
947934-4722 | 9 | KE | 5 | 13973 |
7900184-47 | 9 | 9Z | 6 | 90536 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |