מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A20-29S | 2 | XX | X | 96906 |
8818873 | 1 | BF | 1 | 19204 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
AN3102A20-29S | 1 | XX | X | 02660 |
AN3102A20-29S | 1 | XX | X | 88044 |
MS3102A20-29S | 2 | ZK | 2 | K1100 |
MS3102A20-29S | 2 | ZG | 3 | C7216 |
F00186846 | 2 | ZF | 4 | D0894 |
FUH11741 | 2 | ZF | 4 | D0894 |
MS3102A20-29S | 2 | 9Z | 5 | 02660 |
MS3102A20-29S | 2 | 9Z | 5 | 2B395 |
MS3102A20-29S | 2 | 9Z | 5 | C7057 |
MS3102A20-29S | 2 | 9Z | 5 | D1371 |
MS3102A20-29S | 2 | 9Z | 5 | D6621 |
12Z7105-5470 | 9 | XX | X | 10001 |
AN3102A20-29S | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
MS3102A20-29S | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |