מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
ER824D100808 | 2 | ZU | 5 | 50948 |
W21905D10-8-8 | 2 | ZZ | 5 | 00624 |
W21905D100808 | 2 | ZZ | 5 | 00624 |
PC571500001D007 | 2 | XX | X | 38597 |
PC571500001D007 | 9 | ZU | 5 | 04236 |
ER824D100808 | 9 | ZU | 5 | 45681 |
ER824D100808 | 9 | ZU | 5 | 92003 |
ER824D100808 | 2 | ZU | 5 | 50948 |
PC571500001D007 | 2 | XX | X | 38597 |
W21905D10-8-8 | 2 | ZZ | 5 | 00624 |
W21905D100808 | 2 | ZZ | 5 | 00624 |
PC571500001D007 | 9 | ZU | 5 | 04236 |
ER824D100808 | 9 | ZU | 5 | 45681 |
ER824D100808 | 9 | ZU | 5 | 92003 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |