מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
EN25-66 | 2 | ZZ | 5 | 0CSK6 |
48SIZE3-8 50PSI | 2 | XX | X | 01343 |
FIG48-3-8-50LB | 2 | XX | X | 01343 |
FIG48SIZE3-8-50PSI | 2 | XX | X | 01343 |
70607 | 2 | XX | X | 15434 |
A9052 | 2 | XX | X | 46522 |
A9052KITAK67 | 2 | XX | X | 46522 |
16553 | 2 | XX | X | 93742 |
B2916 | 2 | ZZ | 6 | 01343 |
00664-0368 | 9 | AX | 6 | 93568 |
1603496 | 9 | XX | X | 50019 |
2510 | 9 | XX | X | 93472 |
664-368 | 9 | AX | 6 | 93568 |
EN25-66 | 9 | XX | X | 77260 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |