| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| EN25-66 | 2 | ZZ | 5 | 0CSK6 |
| 48SIZE3-8 50PSI | 2 | XX | X | 01343 |
| FIG48-3-8-50LB | 2 | XX | X | 01343 |
| FIG48SIZE3-8-50PSI | 2 | XX | X | 01343 |
| 70607 | 2 | XX | X | 15434 |
| A9052 | 2 | XX | X | 46522 |
| A9052KITAK67 | 2 | XX | X | 46522 |
| 16553 | 2 | XX | X | 93742 |
| B2916 | 2 | ZZ | 6 | 01343 |
| 00664-0368 | 9 | AX | 6 | 93568 |
| 1603496 | 9 | XX | X | 50019 |
| 2510 | 9 | XX | X | 93472 |
| 664-368 | 9 | AX | 6 | 93568 |
| EN25-66 | 9 | XX | X | 77260 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |