תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 4 and 5.4 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 905F978PC36 | 1 | HX | C | 94259 |
| 44243-1-5PT49 | 1 | HX | 5 | 50024 |
| HH160415PC45 | 1 | HX | 5 | 50024 |
| EE367PC40 | 1 | HX | 2 | 51228 |
| HH44229-1-5PC49 | 2 | HD | 1 | 50024 |
| 44243PC49 | 2 | HD | 1 | 50024 |
| 905F978PC36 | 2 | HD | 1 | 79500 |
| NF42773PC49 | 2 | HD | 6 | 23230 |
| MILP15742 M0D | 2 | HD | 6 | 81349 |
| MILP15742M0DV1A | 2 | HD | 6 | 81349 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |