מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
EE2-1-6-5 | 2 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
A107-8 | 2 | 9Z | 5 | 06845 |
G14BC6NB5 | 2 | XX | X | 06481 |
HN950B10-632 | 2 | XX | X | 27914 |
213291-632-5 | 2 | XX | X | 80020 |
HN950B10-632 | 9 | 9Z | 5 | 23667 |
4073 | 9 | XX | X | 00781 |
A107-8 | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
HN950B10-632 | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
EE2-1-6-5 | 9 | XX | X | 36378 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |