| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8331137 | 2 | XX | X | 19207 |
| 16A02623 | 2 | XX | X | 62265 |
| RC13XXX1B | 2 | XX | X | 72850 |
| F1713 | 2 | XX | X | 72850 |
| 5A7114 | 2 | XX | X | 95201 |
| BB17973 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 37707 | 9 | XX | X | 72260 |
| EB4516 | 9 | XX | X | 63734 |
| 224852 | 9 | XX | X | 08683 |
| 16A02623 | 9 | XX | X | 65282 |
| 361235 | 9 | XX | X | 65282 |
| 4942 | 9 | XX | X | 45320 |
| 4942 | 9 | 9Z | 6 | 35510 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |