| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 4408676 | 2 | TX | 5 | 6N299 |
| E303A | 2 | TX | 5 | 82386 |
| AR75-250 | 2 | TX | 3 | 24681 |
| RC7247 | 2 | TX | 5 | 55380 |
| DL8676 | 2 | TX | 5 | 6N299 |
| D75K250 | 2 | TX | E | 44655 |
| RC7247 | 9 | TX | 5 | 98034 |
| 0775 | 9 | TX | E | 44655 |
| 210-75-250 | 9 | TX | E | 44655 |
| 6K40D250 | 9 | TX | E | 44655 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |