מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
22526 | 1 | KZ | 4 | 01634 |
67577 | 1 | KZ | 4 | 01634 |
15647 | 1 | KZ | 4 | 27610 |
8290 | 1 | KZ | 4 | 01484 |
P2173A | 1 | KZ | 4 | 01484 |
QQA200-11 | 1 | KZ | 4 | 81348 |
2-197 | 1 | KZ | 4 | 38597 |
S84 | 1 | KZ | 4 | 71379 |
BAC1503-1509 | 1 | KZ | 4 | 81205 |
1464708 | 1 | KZ | 4 | 88277 |
E121109 | 1 | KZ | 4 | 7B709 |
1464708 | 9 | KZ | 4 | 18355 |
E121109 | 9 | KZ | 4 | 14170 |
PA5583 | 9 | KZ | 4 | 06012 |
E121109 | 9 | KZ | 4 | 0WLU1 |
E121109 | 1 | ZZ | 4 | 63910 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |