| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS17990-509 | 2 | ZG | 3 | C4293 |
| DLS5R09N | 2 | KZ | 5 | 16258 |
| BLS5R09N | 2 | KZ | 5 | 84256 |
| MS17990-509 | 2 | ZZ | E | 80205 |
| BLS5R09N | 2 | ZG | 6 | R1120 |
| LH5S-R-09M | 9 | ZZ | 5 | 62060 |
| LH5SR0900 | 9 | ZZ | 5 | 62060 |
| MS17990-509 | 9 | KZ | 4 | 96906 |
| LH5S-R-09M | 9 | KZ | 5 | 83014 |
| LH5SR0900 | 9 | KZ | 5 | 83014 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |