| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| DIE29119 | 1 | KZ | 4 | 01634 |
| 60-893 | 1 | KZ | 4 | 29321 |
| 4529 | 1 | KZ | 4 | 77783 |
| LMC3042 | 1 | KZ | 4 | 97638 |
| AMS-QQ-A-200/3 | 1 | ZZ | E | 81343 |
| BAC1505-29222 | 1 | KZ | 4 | 82918 |
| E711223 | 1 | KZ | 4 | 7B709 |
| P4529 | 9 | KZ | 4 | 01484 |
| E711223 | 9 | KZ | 4 | 14170 |
| QQ-A-200/3 | 9 | KZ | E | 81348 |
| PA6125 | 9 | KZ | 4 | 06012 |
| E711223 | 9 | KZ | 4 | 0WLU1 |
| 14901 | 9 | KZ | 4 | 27610 |
| E711223 | 1 | ZZ | 4 | 63910 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |