מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
DIC2782 | 2 | XX | X | 71468 |
276-1137GP1 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
ZS276-1137G1ISSUE8 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
ZS276-1137G1ISSUE8 | 9 | XX | 2 | 49956 |
276-1137GP1 | 9 | XX | 2 | 49956 |
SK5320-4094 | 2 | XX | X | 31922 |
D1C2782 | 2 | XX | X | 71468 |
DIC10002 | 2 | XX | X | 71468 |
SMB109115 | 2 | XX | X | 80063 |
N17C73108-5350 | 2 | XX | X | 99993 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |