מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
DGCE2012S | 2 | XX | X | 23382 |
677175 | 2 | XX | X | 12204 |
7411784 | 2 | XX | X | 19207 |
10DGCE2012S | 2 | XX | X | 23382 |
10DGE2012S | 2 | XX | X | 23382 |
48G123 | 2 | XX | X | 45152 |
GCE2012S | 2 | XX | X | 33323 |
16BLU02924S | 2 | XX | X | 62265 |
GCE2012S | 2 | XX | X | 80072 |
5Y7237 | 2 | XX | X | 95201 |
310098001 | 9 | XX | X | 63734 |
3846003 | 9 | XX | X | 65282 |
384603 | 9 | XX | X | 65282 |
660837 | 9 | XX | X | 58275 |
GPW18274 | 9 | XX | X | 23040 |
GCE20125 | 9 | XX | X | 72100 |
7966C | 9 | AX | 5 | 56442 |
48G123 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |