| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 7696334 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
| DF3-4X4 | 2 | XX | X | 51501 |
| R644 | 2 | XX | X | 51501 |
| R644 | 2 | XX | X | 66155 |
| 20T4140 | 2 | XX | X | 81336 |
| DF1-2-4 | 9 | XX | X | 34640 |
| DF1-2X4 | 9 | XX | X | 34640 |
| DF1-2-4 | 9 | XX | X | 54713 |
| DF1-2X4 | 9 | XX | X | 54713 |
| 565020 | 9 | XX | X | 23705 |
| DF3-4-4 | 9 | XX | X | 51501 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |