מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
DEM9S | 2 | SU | 5 | 71468 |
VBE417-233 | 2 | ZG | 1 | H0203 |
FM-9S | 2 | ZG | 3 | C1129 |
352250019169 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
C334Z17C162 | 2 | ZG | 3 | S3120 |
DEM9SB | 2 | ZF | 4 | 71468 |
DEM9S6 | 9 | ZF | 4 | 71468 |
CP35-1-71E0950 | 2 | 9Z | 6 | 99696 |
CP35-1-71E950 | 2 | 9Z | 6 | 99696 |
5L4551-003-80 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
995070-12 | 2 | XX | X | 82577 |
410714-4 | 2 | XX | X | 96214 |
CP35-1-71E09S | 9 | 9Z | 6 | 99696 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |