מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
285-62-1213FIG4 | 2 | XX | X | 80064 |
320-6204-455369FIG4 | 2 | XX | X | 80064 |
191-62-01213FIG4 | 2 | XX | X | 80064 |
212-62-01228FIG4 | 2 | XX | X | 80064 |
212-62-1253FIG4 | 2 | XX | X | 80064 |
228-62-01240FIG4 | 2 | XX | X | 80064 |
253-62-01223FIG4 | 2 | XX | X | 80064 |
DD27492FIG4 | 9 | XX | X | 20038 |
DE22377AFIG4 | 9 | XX | X | 20038 |
DE23312FIG4 | 9 | XX | X | 20038 |
DD26616FIG4 | 9 | XX | X | 20038 |
DE28297FIG4 | 9 | XX | X | 20038 |
DE29377FIG4 | 9 | XX | X | 20038 |
DD26616FIG4 | 9 | 75 | 5 | 53618 |
DD27492FIG4 | 9 | 75 | 5 | 53618 |
DE22377AFIG4 | 9 | 75 | 5 | 53618 |
DE23312FIG4 | 9 | 75 | 5 | 53618 |
DE28297FIG4 | 9 | 75 | 5 | 53618 |
DE29377FIG4 | 9 | 75 | 5 | 53618 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |