| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| GBM21C | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
| 859963 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 48G45 | 2 | XX | X | 45152 |
| 23718 | 2 | XX | X | 78640 |
| 5A6703 | 2 | XX | X | 95201 |
| DC3820 | 9 | XX | X | 35311 |
| 1006935M1 | 9 | XX | X | 14398 |
| GBM21C | 9 | KZ | 5 | 68505 |
| 859963 | 9 | XX | X | 12603 |
| WPP1236 | 9 | XX | X | 79172 |
| 48G45 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |