מספר חלק dc3457 נמצא במלאי בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 08/08/2023 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 67682 | 1 | XX | X | 15434 |
| 1B-4218 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
| 19062 | 2 | KZ | 5 | 0AHU0 |
| 4340903-6 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
| 11997A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 851374 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 54909H | 2 | 48 | 6 | 89346 |
| X14134 | 2 | 48 | 5 | 63728 |
| 1B4218 | 2 | XX | X | 11083 |
| 20663-11 | 2 | XX | X | 15434 |
| 70088 | 2 | XX | X | 15434 |
| 8144638 | 2 | XX | X | 18876 |
| S2055 | 2 | XX | X | 15434 |
| S679 | 2 | XX | X | 15434 |
| 22CR35 | 2 | XX | X | 45152 |
| 5637 | 2 | XX | X | 78640 |
| 10962 | 2 | XX | X | 79150 |
| 19062 | 2 | XX | X | 79150 |
| 5830E9226 | 2 | XX | X | 83299 |
| DC3457 | 2 | XX | X | 35311 |
| 4340903 | 2 | 48 | 5 | 6N299 |
| DE40903 | 2 | 48 | 5 | 6N299 |
| 018-7206 | 2 | 48 | 5 | 95685 |
| R7206 | 9 | 48 | 5 | 95685 |
| 0346650 | 2 | ZN | 9 | H0001 |
| 19062 | 2 | XX | X | 82796 |
| 1B4218 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
| 11997A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 9055 | 9 | XX | X | 22593 |
| X14134 | 9 | XX | X | 14351 |
| AD95 | 9 | XX | X | 62242 |
| 1B4218 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
| WC2785 | 9 | XX | X | 16460 |
| 48723 | 9 | XX | X | 54123 |
| 851374 | 9 | XX | X | 12603 |
| 1B4218 | 9 | CT | 5 | 25496 |
| 54909H | 9 | 48 | 6 | 31007 |
| 22CR35 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |