תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 8 and 10.8 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| DBMF25S | 2 | XX | X | 71468 |
| 381-001-006 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
| 381-001-006 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
| DBMF-25S | 2 | ZG | 3 | D1371 |
| 20 883-001 | 2 | ZG | 3 | D9853 |
| DBMF25S | 2 | 9Z | 5 | 71785 |
| 371-0959-000 | 2 | TX | 5 | 95105 |
| 185155-2 | 2 | XX | X | 37695 |
| 5933030 | 2 | ZG | 3 | S0522 |
| 2578942-25 | 2 | KE | 1 | 07187 |
| 730C1-69 | 9 | TX | 6 | 89372 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |