מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
501-111-8 | 1 | ZZ | 1 | 80294 |
371-0042-00 | 2 | XX | X | 13499 |
SMC453360-2 | 2 | CL | 1 | 80063 |
114-019-0002 | 2 | TX | 1 | 95542 |
242203410562 | 2 | ZG | 1 | D9645 |
DBF25S | 2 | ZK | 4 | KD399 |
371-0042-00 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
DBF-25S | 2 | TX | E | 71468 |
DBF25S | 9 | ZK | 4 | U0913 |
371-0042-000 | 2 | 9Z | 6 | 95105 |
661994-25 | 2 | ZF | 6 | F1688 |
DBF25S1A101 | 2 | ZG | 6 | D1371 |
GS67C1-25S | 2 | XX | X | 94033 |
661994-25 | 9 | ZF | 6 | F6103 |
501-111-8 | 9 | TX | 1 | 11871 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |