מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
DB190B2SP20 | 2 | ZZ | 6 | 66289 |
DB190A1S20 | 9 | AX | 2 | 66289 |
69478C1 | 2 | ZZ | 5 | 0SAT8 |
69478C1 | 9 | AX | 5 | 29510 |
69478C1 | 9 | AX | 5 | 92679 |
DB190S20 | 9 | SE | X | 66289 |
FLDB190A1S20 | 9 | AX | 4 | 30898 |
DB190B2SP20 | 2 | ZZ | 6 | 66289 |
69478C1 | 2 | ZZ | 5 | 0SAT8 |
DB190S20 | 9 | SE | X | 66289 |
FLDB190A1S20 | 9 | AX | 4 | 30898 |
69478C1 | 9 | AX | 5 | 29510 |
DB190A1S20 | 9 | AX | 2 | 66289 |
69478C1 | 9 | AX | 5 | 92679 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |