| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35241-53 | 2 | XX | X | 96906 |
| FFS92TYPE1STYLE2S | 1 | XX | X | 81348 |
| 133495 | 1 | XX | X | 12204 |
| 133495 | 1 | XX | X | 24617 |
| D9578-59-5 | 1 | XX | X | 91340 |
| D9578-59A5 | 1 | XX | X | 91340 |
| 100-3S6-10 | 1 | XX | X | 80063 |
| 25704-281280-40-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
| 25704-281280-40-0 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
| BCKX1FH1 | 9 | XX | X | 00000 |
| MS35241-53 | 9 | ZG | 9 | D5589 |
| MS35241-53 | 9 | ZG | 9 | D9893 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |