מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
D67457PC14-.5IN-TFE | 1 | HX | 1 | 48422 |
D-67454 PC14 | 1 | HX | 1 | 48422 |
D-67454 REV B PC 14 | 1 | HX | 1 | 48422 |
F3565-06364 | 1 | HX | 1 | 48422 |
D62156ITEM13 | 1 | HX | 1 | 48422 |
67454-B-316SS-0.25IN-PC14 | 1 | HX | C | 48422 |
67454-C-316SS-0.25IN-PC14 | 1 | HX | C | 48422 |
67457-D-316SS-0.5IN-14 | 1 | HX | C | 48422 |
67457-D-316SS-0.5IN-PC14 | 1 | HX | C | 48422 |
67458-A-316SS-0.25IN-PC14 | 1 | HX | C | 48422 |
67458-B-316SS-0.PC14 | 1 | HX | C | 48422 |
D62156IM13 | 2 | HD | 1 | 48422 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |