| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| D600K2520 | 9 | XX | X | 14351 | 
| MW139 | 2 | ZZ | 5 | 45225 | 
| 851195 | 2 | ZZ | 5 | 89749 | 
| 07-851195 | 2 | XX | X | 16662 | 
| 09-6213 | 2 | XX | X | 16662 | 
| PK307 | 2 | XX | X | 59875 | 
| 6213 | 2 | XX | X | 78640 | 
| WP6204 | 9 | XX | X | 78557 | 
| 851195 | 9 | XX | X | 12603 | 
| MW139 | 9 | XX | X | 53781 | 
| 07-851195 | 1 | ZZ | 5 | 66654 | 
| 09-6213 | 1 | ZZ | 5 | 66654 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |