מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2353PN020 | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
D1TZ-6108-BK | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
995NPP20 | 2 | AX | B | 74069 |
1808P020 | 2 | AX | F | 77220 |
3226-020 | 2 | AX | F | 79975 |
995P+20 | 2 | AX | F | 01212 |
P795P020 | 2 | AX | F | 82913 |
TN387-020 | 2 | AX | F | 97042 |
L202NF020 | 2 | AX | F | 98349 |
8170P020 | 9 | AX | F | 92947 |
P2085AX020 | 9 | AX | F | 76255 |
8170P020 | 9 | AX | F | 44370 |
C7TZ6108S | 9 | AX | 4 | 23040 |
C4TZ6108BH | 9 | SE | 4 | 23040 |
C4TZ6108DH | 9 | SE | 4 | 23040 |
D1TZ-6108-BK | 9 | AX | F | 23040 |
2353PN020 | 9 | AX | F | 53781 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |