מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MCT4T12CCB2CC | 2 | XX | X | 73760 |
SCD8701-38 | 2 | XX | X | 80063 |
SCD870138 | 2 | XX | X | 80063 |
SCD8701ITEM38 | 2 | XX | X | 80063 |
501R | 2 | XX | X | 64959 |
D123379 | 2 | XX | X | 64959 |
D166110 | 2 | XX | X | 64959 |
501R | 9 | TX | 5 | 70408 |
D166110 | 9 | TX | 5 | 70408 |
D123379 | 9 | TX | X | 70408 |
D123379 | 9 | TX | 5 | 73710 |
501R | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
D123379 | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
D166110 | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |