מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
D09GC | 2 | CX | 4 | 13050 |
250-3332-500 | 2 | CX | 4 | 83330 |
A99-10684-02 | 2 | CX | 1 | 01238 |
D09GC | 9 | CX | 4 | 07294 |
250-3332-500 | 2 | CX | 4 | 83330 |
D09GC | 2 | CX | 4 | 13050 |
A99-10684-02 | 9 | CX | 1 | 01238 |
D09GC | 9 | CX | 4 | 07294 |
D09GC | 2 | CX | 4 | 13050 |
250-3332-500 | 2 | CX | 4 | 83330 |
A99-10684-02 | 9 | CX | 1 | 01238 |
D09GC | 9 | CX | 4 | 07294 |
D09GC | 2 | CX | 4 | 13050 |
250-3332-500 | 2 | CX | 4 | 83330 |
A99-10684-02 | 9 | CX | 1 | 01238 |
D09GC | 9 | CX | 4 | 07294 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |