מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2149661 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2169746 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2180708 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
C5309 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
C5528V | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
CS9836FK | 2 | TG | X | 71000 |
C5528-26 | 2 | XX | X | 71000 |
2180708 | 2 | TG | X | 24617 |
7342731 | 2 | TG | X | 19207 |
7735391 | 2 | XX | X | 19207 |
C5309 | 2 | XX | X | 71000 |
C5528V | 2 | XX | X | 71000 |
2180708 | 9 | TG | X | 23862 |
2149661 | 9 | XX | X | 24617 |
2169746 | 9 | XX | X | 24617 |
C5309 | 9 | XX | X | 24617 |
C5528V | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |