מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CR6A/U8M240000 | 2 | TX | E | 81349 |
MIL-C-3098/78 | 1 | TX | E | 81349 |
CR6AU8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 59559 |
CR6AU8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 51774 |
CR6AU8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 75378 |
CR6AU8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 82567 |
CR6AU8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 00136 |
CA1-6-8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 00809 |
CR6AU8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 07388 |
CR6AU8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 18853 |
CR6AU8-240000MHZ | 1 | TX | 5 | 23875 |
CR-6A/U8.240000MHZ | 9 | TX | E | 81349 |
CR6AU8-240000MHZ | 9 | TX | 5 | 13571 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |