מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PB994A | 2 | 9Z | 4 | 28480 |
398854-001 | 2 | 9Z | 4 | 28480 |
L-3 050 | 2 | ZK | 4 | KC9F8 |
398854-001 | 2 | ZK | 5 | K3464 |
COG04997 | 2 | ZK | 5 | U4756 |
415306-001 | 2 | 9Z | 6 | 28480 |
PB994ET | 2 | 9Z | 6 | 28480 |
PB994A | 2 | 9Z | 4 | 28480 |
398854-001 | 2 | 9Z | 4 | 28480 |
L-3 050 | 2 | ZK | 4 | KC9F8 |
398854-001 | 2 | ZK | 5 | K3464 |
COG04997 | 2 | ZK | 5 | U4756 |
415306-001 | 2 | 9Z | 6 | 28480 |
PB994ET | 2 | 9Z | 6 | 28480 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |