מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
BACB10T3-64A | 2 | KZ | 2 | 81205 |
120949 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1BALLGRADE2 | 2 | ZZ | 5 | 05527 |
177033-62 | 2 | XX | X | 10001 |
5341793 | 2 | XX | X | 19207 |
6518 | 2 | XX | X | 24617 |
1BALLGRADE2 | 2 | XX | X | 29337 |
29074 | 2 | XX | X | 30076 |
6518 | 2 | XX | X | 43334 |
1BALLGRADE2 | 2 | XX | X | 52676 |
60497P492 | 2 | XX | X | 65177 |
1AAG9426 | 2 | XX | X | 62265 |
89-80 2 | 2 | XX | X | 95019 |
NW563 | 2 | XX | X | 90566 |
3575401 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
3575401 | 9 | KZ | 5 | 34161 |
1BALLGRADE2 | 9 | XX | X | 43766 |
CHLL9-411-3 | 9 | XX | X | 93567 |
1BALLGRADE2 | 9 | XX | X | 26635 |
120949 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |