מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CG6BB127 | 1 | HX | 3 | 72433 |
TY2CLC,0.500IPS,SER300-400-600 | 1 | HX | 4 | 81349 |
TYII,CLC,0.500IPS,SER600 | 1 | HX | C | 03950 |
CG6BB127 | 1 | ZZ | 3 | 58156 |
TY2CLC,0.500IPS,SER300-400-600 | 1 | HX | 4 | 81349 |
TYII,CLC,0.500IPS,SER600 | 1 | HX | C | 03950 |
CG6BB127 | 9 | HX | 3 | 72433 |
CG6BB127 | 1 | ZZ | 3 | 58156 |
TY2CLC,0.500IPS,SER300-400-600 | 1 | HX | 4 | 81349 |
TYII,CLC,0.500IPS,SER600 | 1 | HX | C | 03950 |
CG6BB127 | 9 | HX | 3 | 72433 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |