תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 843.16 and 1138.266 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CFSP38612 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
CFSP38612TY8RTD SZ2-BF10MDH | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
NSP-00233 XF91MO15M | 1 | ZZ | 5 | 0EYA6 |
M30835 | 2 | ZZ | 5 | 71724 |
NSP-00233 XF91MO15M | 2 | ZZ | 5 | 71724 |
CPS-2000-4 | 2 | KZ | 5 | 1ED54 |
NSP-00233 XF91MO15M | 9 | ZZ | 5 | 0SYN4 |
CF-SP-38612 | 9 | KZ | 5 | 71724 |
CF-SP-38612 XF50M015M | 9 | KZ | 5 | 71724 |
CF-SP-38612 XF91MO15M | 9 | KZ | 5 | 71724 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |