| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CE651A | 2 | 9Z | 4 | 28480 |
| VNC3821220 | 2 | ZR | 1 | A4944 |
| CE651A | 2 | ZF | 4 | F5056 |
| HEWLJ001 | 2 | ZK | 4 | KC876 |
| LASERJET PRO P1102 | 2 | ZR | 5 | A4944 |
| LASERJET PRO P1102 | 2 | 9Z | 6 | 28480 |
| CE651A | 2 | ZR | 6 | A4944 |
| 25986937 | 2 | ZK | 4 | K1156 |
| SAP 25986937 | 2 | ZK | 4 | K1156 |
| HT2804 REF. E2 1659 | 2 | ZK | 4 | U4535 |
| HP-CE651A | 2 | ZK | 4 | U0LT1 |
| 10326447 | 9 | WF | 9 | A486G |
| 406822201506 | 9 | WH | 9 | 0000V |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |