מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CB1035 | 2 | XX | X | 01121 |
14002-1073 | 2 | XX | X | 22915 |
65-78131-1030 | 2 | XX | X | 89944 |
B46228 | 2 | ZK | 2 | K0967 |
40-524-2283-10 | 2 | ZK | 2 | K0802 |
CC272104-87 | 2 | ZK | 2 | U2248 |
Q317002273 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
W4806410LA | 2 | ZG | 3 | S3092 |
286-701103-001 | 2 | ZD | 4 | 90073 |
701-103 | 2 | ZD | 4 | 90073 |
Q 317 002 273 | 2 | ZG | 6 | C2463 |
SW105-659 | 9 | XX | X | 09786 |
24500087 | 9 | TX | 1 | 15920 |
CC272104-87 | 9 | ZK | 2 | K0991 |
W4806410LA | 9 | ZG | 3 | S3118 |
6S124A73 | 9 | 9Z | 6 | 94990 |
6S124A73 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |