מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
862112 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
07-862112 | 2 | XX | X | 16662 |
CB79-020 | 2 | XX | X | 59875 |
S5195-020 | 2 | XX | X | 99267 |
F6003121NN | 9 | XX | X | 14351 |
F600G3121-020 | 9 | XX | X | 14351 |
F600G3411-020 | 9 | XX | X | 14351 |
F600G3411NN | 9 | XX | X | 14351 |
CB79-020 | 9 | KZ | 5 | 0AX87 |
134-020 | 9 | XX | X | 96329 |
862112 | 9 | XX | X | 12603 |
1065SI020 | 9 | XX | X | 73160 |
9320CSI020 | 9 | XX | X | 73160 |
07-862112 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |