מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CB1025 | 2 | TX | 3 | 01121 |
40-524-2282-10 | 2 | ZK | 2 | K0802 |
27022288041 | 2 | YB | 3 | 0124B |
Q 317 002 249 | 2 | ZG | 3 | C2463 |
Q317002249 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
W4806310LA | 2 | 9Z | 4 | S3092 |
286-701102-001 | 2 | ZD | 4 | 90073 |
701-102 | 2 | ZD | 4 | 90073 |
235011-159 | 2 | TX | 5 | 37695 |
W4806310LA | 9 | ZG | 3 | S3118 |
041-410 | 9 | ZF | 6 | 0PN68 |
041-410 | 9 | ZF | 6 | 28091 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |