| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 325-0353-00 | 2 | TX | A | 80009 |
| CAR6-V-90K0-B | 2 | TX | E | 57027 |
| PR1/8-TC5-9002B | 2 | TX | E | 60393 |
| PTF60-90K00B-T16 | 2 | TX | E | 91637 |
| 5033ZA90K00B | 9 | TX | E | 19701 |
| MAR6-T16-9002B | 9 | TX | E | 57027 |
| 325-0353-00 | 2 | TX | A | 80009 |
| CAR6-V-90K0-B | 2 | TX | E | 57027 |
| PR1/8-TC5-9002B | 2 | TX | E | 60393 |
| PTF60-90K00B-T16 | 2 | TX | E | 91637 |
| MAR6-T16-9002B | 9 | TX | E | 57027 |
| 5033ZA90K00B | 9 | TX | E | 19701 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |